Tuesday 5 May 2015

HoneyMoon 1.4K

Day 4: Lazzzy


Muca za dobro jutro

Sosedova muca, gekon na stropu in jaz v postelji – vsi ostali še spijo. Zbudil sem se naspan in z ogromnim nasmeškom na obrazu.
Uživam v prijetnem čivkanju fluorescenčnih vrabčkov ... ko se spomnim, da bom že čez 17 dni spet zmrzoval v Ljubljani.




1 MucMuccc   2 G33k0n



Dan številka 4 je minil, kot bi rignil: na hitrco in s sladkim priokusom dogajanja čez dan. 
Zjutraj sva bila po obisku plaže in trgovine na žalost prepozna za kakšne aktivnosti in/ali tripe, zato sva se odločila, da dan izkoristiva za polnjenje baterij na soncu (beri: gingerji v senci) in raziskovanje kotičkov za lenarjenje v hostlu in okolici.


Rezervirala sva surfing ter šnorklanje in izdelala okviren plan dogajanja v naslednjih dneh.


3 4 5 Chill Zone

Ljubezen, voda in paradižnik

Sredi popoldneva sem dojel, kaj je prejšnji večer Rebecca (receptorka) govorila o vodi – da je namreč NI (nazadnje je bojda deževalo oktobra 2014)! Razodetje sem doživel na BELEM prestolu, ko sem želel odplakniti svoj RJAVI zaklad – misija: neuspešno.
Celotno situacijo bi najbrž bolje opisala Manca, ker sem jaz dogodke potlačil globoko v podzavest.
Spomnim se, da sem jo prek FB Messengerja obvestil, da sem v kopalnici in imam situacijo, iz katere ne vidim izhoda (sva eden tistih parov, ki si deli (skoraj) vse pa je "tole" vseeno bilo nekaj novega).
Razlagal sem ji o precejšnji razsežnosti kloba…– am, situacije in na moledovanje, naj ne prihaja v bližino kraja dogajanja, se je odzvala z: "Piki, rada te mam. Pridem!" in mi dostavila cca. 15 litrov vode (se pri tem do solz nasmejala moji zabuhli faci in prepotenemu čelu) ter mi zaupala svojo taktiko splakovanja ... ki pa se NI obnesla.
Babe in njihovi majhni kakci!

Super Mario bi bil ponosen na prikazane vodovodarske prijeme, saj mi je samo z uporabo toaletne metlice (ob podpori dodatnega litra ali dveh vode) uspelo eliminirati grožnjo in se znebiti skorajda vseh sledi masakra.
No, ostal je en majhen paradajzek, oziroma lupinica le-tega, ampak z malenkostmi se ni za obremenjevati.  


Po dooooooooooooolgem tuširanju sva se odpravila na večerjo v Food Court.
Med prežvekovanjem svoje druge tortilje sem se spomnil na popoldanske prigode in preklel svoj "zlata ribica" spomin. Mehiška hrana in slabi toaletni pogoji pač ne pašejo skupaj.

Cancelling a cancellation

Tukaj je res noro lepo – plaža, folk, vibe ... vse je perfect.
Odločila sva se, da načrtovano pot na karibsko stran Kostarike odpoveva in se posvetiva lepotam Tamarinda z okolico. Preklicala sva rezervacijo sobe v Puerto Vieju in se ušunjala v "lounge" med ostale rezidente hostla. 
Ob poslušanju zgodbic dveh Švedov, ki sta na karibski strani doživela same lepe stvari in sta o tem mestu govorila v samih presežkih, sva skenslala odpoved sobe = ponovno rezervirala sobo (sva pač komplikatorja). 



6 Henganje   7 Večerja


FAN TA DIG! (švedsko)

V zameno za podrobne informacije o karibski obali je Manca enega od njiju naučila nekaj slovenskih besed (živijo, kako si, jaz sem Šved), jaz pa sem pristavil tiste najbolj uporabne (kur*c, pič*a, jeb*m ti mat*r), nato pa je bil čas za tuširanje in ZzZz (brez Švedov).


Seveda SPET ni bilo vode, ampak tokrat je bil razlog v skorajda 2-urnem tuširanju neke ameriške pi*ke, ki sem ji zato v mislih onegavil mamico, vse dokler nisem zaspal.



____

BERI & SHERI ;)

No comments:

Post a Comment